18/6/16

Πάρτι των Θεραπευτών!

Ακούσατε, ακούσατε μάγοι και μάγισσες της Σπείρας!! Γιατί με κοιτάτε περίεργα; η Νάταλι είμαι! ξέρω... έχουμε αρκετό καιρό να τα πούμε. Όπως και να έχει χαίρομαι που βρίσκομαι πάλι κοντά σας και ναι, σήμερα έχω νέα να σας πω. Μα που έβαλα πάλι τις σημειώσεις μου;;! Ωχ φαίνεται τις ξέχασα στο γραφείο μου στα Μυστικά της Μαγείας, ελάτε μαζί μου για να μην χρονοτριβούμε...
Να τες ! Ακόμη και το χαρτί έχει μια λεπτή στρώση πάγου επάνω, όμως ευτυχώς ακόμη φαίνονται τα γράμματα. Χμμ.. τι γράφει εδώ; θα γίνει μια γιορτή προς τιμή των θεραπευτών, την ανθισμένη Ανθή και φυσικά της πολυαγαπημένης μας δασκάλας, της Μουουλίντα Γου! Για να γιορτάσουμε αυτό το γεγονός θα διοργανωθεί ένα πάρτι με σκοπό να περάσουμε καλά και να διασκεδάσουμε! Φυσικά μερικοί τυχεροί θα κερδίσουνε δωράκια έκπληξη! 
Να είστε όλοι εκεί στις 5,
Καλό απόγευμα.

1 σχόλιο: