30/6/16

About Me (Έμιλι)

Γεια σε όλους τους μάγους της σπείρας μας!
Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, έχω μια παίκτρια πυρός, που ονομάζεται Έμιλι Ανάσα Άστρου...Είμαι μέλος της κοινότητας μας από το 2012 και περπατώ στα δρομάκια της μαγούπολης από τότε μέχρι και σήμερα. Θυμάμαι ακόμα τη μέρα που έφτιαξα τη μαγισσούλα μου... ήταν ένα κρύο βράδυ του χειμώνα και καθώς αναζητούσα πληροφορίες για μια σχολική εργασία, παρατήρησα μια διαφήμιση με όμορφα ζωηρά χρώματα. Αποφάσισα να δω περί τίνος πρόκειται και έτσι άρχισε  το ταξίδι μου στον χώρο της μαγείας! Λάτρεψα το παιχνίδι απο την πρώτη κιόλας στιγμή.
Τον τελευταίο καιρό μου αρέσει αρκετά να ασχολούμαι με την κατασκευή και την κηπουρική, καθώς αυτά είναι ασχολίες που μου αρέσουν και στην πραγματικότητα εκτός παιχνιδιού. Όταν βρίσκω επιπλέον ελεύθερο χρόνο ασχολούμαι και με τα κατοικίδια μου...
Πέρα από το παιχνίδι όμως, θέλω να πιστεύω πως ζω σε έναν κόσμο περιπετειώδη και πως η "μαγεία" με περιμένει κάπου εκεί έξω, είτε στα βιβλία είτε στα χαρτιά, στα μολύβια και τα στυλό...
Δεν είναι σίγουρο που θα μας οδηγήσει η ζωή, είναι και εκείνη απρόβλεπτη σαν...τη μαγεία!

1 σχόλιο:

  1. Να και η άλλη Μαγισσούλα της Τέχνης του Πυρός ;) Περιμένω με μεγάλη περιέργεια και τα δικά σου άρθρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή